Translate

piątek, 10 lipca 2015

Kolejne LA


                                        KOLEJNA NOMINACJA   LA   !

                                        Tak się cieszę ;> (uśmiech od ucha do ucha,a na tej buźce przed                                                                               nawiasem to raczej od oka do oka )


Nominowała mnie Wiktoria Jabłońska, a to jej blog : frost-snow.blogspot.com
 ( polecam go,jest świetny ! )



TO MOJE ODPOWIEDZI NA JEJ PYTANIA :1.      W pokoju masz bałagan czy porządek?
Przeważnie utrzymuję porządek, ale nieraz mam takiego lenia,że nic mi się nie chce.

2.      Twoja ulubiona roślina?
Ja kofam białe róże! Są prześliczne!


3.      Ulubiony aktor?

Hmm..Ulubiony aktor?..Hmm..Nie mam ulubionego.

4.      Skąd czerpiesz inspirację?

Na bloga? Na bloga to inspirację czerpie z :

-muzyka : gdy słucham muzyki nieraz przychodzą mi jakieś pomysły do głowy. Trochę poprawek i pomysł jest ,

-świeże powietrze : ono pomoże chyba każdemu. Mózg się dotleni, więc i świeże pomysły są, 
-inne powieści pisemne : ściągać nie to nie ściągam, jakieś słownictwo się  przyda ( ja staram się nie ściągać  w rozdziałach z nikogo, ani z niczego )


5.      Ulubiony cytat?

Ulubiony cytat to : 
~ Nigdy nie trać marzeń.
To one budują Ciebie,

i Twoją osobowość.

Zacznij wierzyć w cuda.
A jeśli nazwą Cię głupcem,

pamiętaj,

że to "głupi ma szczęście". ~


(tylko nie pamiętam kto jest autorem ;( )



6.      Jaki masz kolor ścian w pokoju?

Jasny fiolet,chyba lawendowy . (bo fiolet to mój ulubiony kolorek :) )


7.      Najgłupszy paring jaki widziałaś?


Widziałam dwa takie paringi :


pierwszy to elsanna -( no serio ,ludzie nudzi wam się ,że takie coś wymyślacie ?! El ma Jacka . )

drugi to jackunzel   -( nie no przecież Roszpunka jest zaręczona z Julkiem  !! )



8.      Ulubiony film oparty na faktach?

Yyy.. nie mam takiego.



9.      Krótkie czy długie paznokcie?

Długie ,ale bardzo zadbane !

10.  Drażni Cię tykanie zegarka?
Czy drażni mnie tykanie zegarka? hmm.. No normalnie to nie, ale jak jestem zła na coś albo boli mnie głowa to normalnie można szału dostać z tym głupim zegarkiem!!

11.  Lubisz czasem leżeć i patrzeć w sufit? O czym wtedy myślisz?
Lubię,ale nie za długo, bo nuda. Ale jak już tak leże to myślę nad sensem swojego życia lub o kolejnym rozdziale na bloga lub wyłączam swój to myślenia i nie myślę o niczym.


 TERAZ JA NOMINUJĘ BLOGI :



NOMINOWAŁAM TYLKO CZTERY, BO NOMINOWAŁAM TE,KTÓRE CZYTAM,A JESZCZE NIE NOMINOWAŁAM.
Ps.Jeżeli o jakimś zapomniałam to szczerze przepraszam.

NO TO TERAZ MOJE PYTANIA : 
1. Spudniczka czy spodnie?
2. Co robisz w wolnym czasie?
3. Rolki czy rower?
4. Co sądzisz o hicelsie i jackunzel?
5.Czy wierzysz w Strażników Marzeń?
6.Jaki jest twój ulubiony dzień tygodnia?
7.Jaka jest twoja najgłupsza i najmądrzejsza rzecz,którą kiedykolwiek zrobiłaś?
8.Ulubiony kolor?
9.Kiedy kolejny rozdział u cb? (pytam serio -__- )



                                                                                               ~ Passion forever ~

3 komentarze:

  1. Nie no weź mam pisać rozdział czy nominacjami się zajmować? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! Ja tera One-Shota pisze ale oczywiście nominujecie mnie do LA! Nie żebym miała coś przeciwko tylko ja mam LA się zajmować czy pisać tego One-Shota który mi zajmuje dość dużo czasu!

      Usuń
  2. Dziękuję za nominację :*

    OdpowiedzUsuń