Translate

wtorek, 25 sierpnia 2015

Nominacja!

Za tę nominację dziękuję Wiktorii Jabłońskiej z jej świetnego bloga frost-snow.blogspot.com    Mroźne dzięki! :*



      1.Pałasz radością, że to ostatni tydzień wakacji, prawda?
Baaaardzo.. Naprawdę już mogli dać te trzy miesiące wolnego! Mi tam wogóle si
ę nie spieszy do szkoły.. -_-

2.Jesteś zadowolona z tego jak wykorzystałaś czas w wakacje?
NIE. Te wakacje spędziłam chyba najgorzej. Nie licząc moich dwóch blogów, które założyłam w tym czasie, oczywiście! ^^

3.Jak się ubierasz na początek roku? (ja tam już planowałam to w czerwcu XD)
Ale, że na rozpoczęcie roku.Tak?
No,więc zakładam  czarne baleriny ze złoto-czarną kokardką na czubku, czarną spódniczkę troszkę przed kolana z lekkim rozcięciem z tyłu przy dole ( wiecie o co chodzi no, nie?), białą bluzkę na krótki rękaw, której końcówki i dekolt są oprawione czarnymi paskami. Na pasku przy dekolcie jest trochę niżej złoty ozdobny guzik, także oprawiony czarnym paskiem, tylko w pionie. Z tyłu bluzki, przy łopatkach jest mała dziurka zapinana przy górze na guzik. Bluzka jest wpuszczona w spódnicę, lekko wyciągnięta, a ta kreacja przyozdobiona czarnym cienkim paskiem. Do tego bransoletka z czarnego rzemyku z białymi kuleczkami z srebrnymi brylancikami. Włosy- jeszcze nie wiem.. albo rozpuszczone związane z tyłu czarną kokardką, albo luźnego kłosa (warkocze to moja ulubiona fryzura. Kofam je <3)
No i to cały strój.

4.Do której klasy idziesz pierwszego września?
Pierwszego września idę do drugiej gimnazjum.

5.Ile miałaś wczoraj wyświetleń?
Nie będę kłamać, ponieważ nienawidzę fałszywości w ludziach. Wczoraj miałam 68 wyświetleń. Szczerze to się nie dziwię, bo długo nie dodałam nowego posta.  Więc to chyba i tak dobrze.

6.Czytasz mojego bloga? Jeśli tak to co o nim sądzisz?
Czytam! I moim zdaniem jest świetny. Dobrze i starannie pisany. Świetnie opisujesz. Zazdroszczę ci tylu wspaniałych czytelników, ale nie dziwię się, że tylu ich masz. Oby cię nigdy nie opuścili, bo masz talent pisarski. Naprawdę. Uwierz w to. Ja zamierzam czytać twoje blogi do ich zakończenia. Chyba, że potem założysz coś nowego ;). (Taka mała nadzieja)

7.Ulubiona książka?
Nie mam. Lubie wybrane gatunki. Nie konkretne dzieło. Ale mój ulubiony gatunek to fantasy. Świat inny od rzeczywistego. To jest to!

8.Robisz jakieś DIY, bransoletki, ozdoby czy coś?
Tak. Kiedyś majstrowałam przy biżuterii, ale się poddałam.  Jednak cały czas tworzę ozdoby, lub jakieś ładnie ozdobione pudełka. Np.  na święta Bożego Narodzenia tylko "moja siedziba" jest przyozdobiona własnoręcznymi wytworami świątecznymi. I wychodzi mi to całkiem dobrze.

9.Najlepszy horror jaki widziałaś?
Paranormal Activity. Nie no żart. To jest polecany horrorek przez moją siostrę. Ona obejrzała naprawdę duuużo horrorów. Ja tam mam już trochę zrytą psychę przez jedną klątwę po takim jednym horrorze. TAK! Wierzę w klątwy! I co?! Wierzę w magię, klątwy itp. Nie to co moja wyżej wspomniana siostra. (O BOZIU!!!! JAK JA BYM CHCIAŁA BYĆ JEDYNACZKĄ! A MAM JESZCZE MŁODSZEGO BRATA!!! O BOZIU!! NO, ALE JESTEM NAJSTARSZA, WIĘC JEDEN PLUS JEST) Teraz zaczynam powoli wchodzić we wcześniejszy nałóg horrorów. Tak. Wcześniej kochałam je czytać, jak i oglądać.

10.Lubisz płatki z mlekiem?
Tak. Często je jem. ALE NIE CODZIENNIE! BEZ PRZESADY....

11.Gdybyś mogła mieć w domu jakieś egzotyczne zwierze to jakie by ono było? (i oczywiście byłoby wtedy potulne jak baranek)
Chciałabym by moim domowym pupilem była  mała panda. Nie wiem czy to egzotyczne zwierzę, ale to moje ulubione zwierzę. Gdyby nie to, że są pod ochroną już dawno bym taką miała! Wredny świat...>:(

NO, TO JUŻ KONIEC!

TERAZ ADRESY BLOGÓW NOMINOWANYCH PRZEZE MNIE.

5)http://zamrozonyhogwart-jelsa.blogspot.com/ - NA TYM BLOGU JEST DOPIERO WPROWADZENIE, ALE AUTORKA WPISU ZACHĘCIŁA MNIE KILKOMA PUNKTAMI FABUŁY, A ZRESZTĄ POZOSTAŁE BLOGI AUTOREK TEGOŻ BLOGA SĄ PISANE CIEKAWIE, WIĘC TEN PEWNIE TEŻ BĘDZIE SUPER)




UFF... JUŻ KOŃCZĘ... TYLKO JESZCZE PYTANIA..

1.Krótka historia założenia twojego/waszego bloga?
2.Masz jakieś rodzeństwo?
3.Kiedy założyłaś/przyczyniłaś się do założenia tego bloga?
4.Z którą postacią ze swojego bloga się najbardziej uosabiasz?
5.Dobrze piszesz opowiadania. Jaką miałaś ocenę na koniec roku szkolnego z przed tych wakacji z j. polskiego?
6.Twój ulubiony kwiat?
7.Jesteś optymistą, realistą czy może pesymistą?
8.Jaki jest twój żywioł?
9.Do szkoły chodzisz chętnie czy z przymusu?
10.Czytasz mojego bloga? A jak tak to co o nim sądzisz? Jeżeli nie czytasz, zaczniesz? *>nie zmuszam do pozytywnej oceny lub czytania bloga<


NO.... TO JUŻ KONIEC!

(AHA, NA BLOGACH PROWADZONYCH WSPÓLNIE, NIECH KAŻDA AUTORKA ODPOWIE OSOBNO!!)

UWAGA!!!!
SERDECZNIE ZAPRASZAM JESZCZE NA MOJEGO DRUGIEGO BLOGA O JELSIE W XXI W. I O KOMENTOWANIE GO  opowiadaniapisanemiloscia.blogspot.com  !!

                                                                                        





                                                                                             ~ Passion forever ~

15 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za nominację

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super, dostałam LA od osoby, która dostała LA ode mnie. XD
    Dziękuję, to będzie moje pierwsze LA na tym bogu i się strasznie cieszę.
    Tylko nie rozumiem 3 i 8 pytania, mogłabyś mi wyjaśnić? Bo ja jakaś nie kumata jestem.... O.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tego nie rozumiałam, ale mam nadzieję, że dobrze na nie odpowiedziałam

      Usuń
    2. To juz odpowiedziałaś?!?!

      Usuń
    3. W trzecim pytaniu chodzi o to, kiedy założyłaś swojego bloga, a to /przyczyniłaś się do założenia- to jest dla blogów gdzie jest kilka autorek.
      W ósmym chodzi o to, jaki lubisz najbardziej żywioł/jaki do ciebie pasuje.
      Rozumiesz?

      Usuń
    4. Tak ^^
      Teraz tak, wybacz mi moją głupotę XD

      Usuń
  3. www.frozen-trocheinnahistoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy za nominacje, już jest na naszym blogu ^_^

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam cię do LA. Więcej tu >>> pamietnikjackafrosta.blogspot.com/2015/08/lba-razy-dwa.html <<<

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej dziękuję bardzo za nominację :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też uwielbiam pandy!!! <3

    OdpowiedzUsuń