Translate

czwartek, 21 lipca 2016

And I finished my new blog!! Awesome!!

Hi! 

Wreszcie stworzyłam ten nowy blog! Myślę, że warto go czytać, bo mam wszystko obmyślone i będę się jeszcze bardziej starać!!


Postanowiłam pisać nową opowieść o pewnej dziewczynie, nad którą czuwa pewna nadprzyrodzona istota. Gatunki, które przewiduję tam wpleść to : horror(bardziej krwawy, ale myślę, że nie tylko), romans, dramat, przygoda(w małej mierze, ale jednak), fantastyka. Po części opowiadanie będzie też zawierało wplot o marionetkach na sznurkach i właśnie w tych częściach będzie główna mowa o horrorze.
to taki krótki opis :
~Można by rzec, że jesteśmy jak te lalki drewniane,
Przez los jak przez lalkarza, na sznurkach wciąż poruszani...
Czasami sznurki się przerywają, bądź lalka uszkadza
i tak jak człowiek nie może żyć dwa razy, tak nowe sznurki czy naprawiona lalka już nigdy nie będzie tym samym.. - tak myśli pewna  jasnowłosa dziewczyna, której dobra strona jest zagrożona. Czy charaktery takie same nie staną przeciw sobie? Czy nad dziewczyną opiekę przejmie pewien dobry Shin czy raczej zły Kanashimi? Czy może ktoś zupełnie inny?
Oto opowiadanie, w którym rolę grają dwa światy.~






LICZĘ, ŻE ZAINTERESUJE WAS I OZNAJMICIE SWOJĄ OBECNOŚĆ KOMENTARZEM :** WSTĘP INFORMACYJNY I PROLOG JUŻ JEST, A JA IDĘ TERAZ PISAĆ I ROZDZIAŁ :D


A TU ROZDZIAŁU NIE MA, GDYŻ TYLKO JEDNA OSOBA SKOMENTOWAŁA OSTATNI I MAMWRAŻENIE, ŻE TERAZ NIKT GO JUŻ NIE CZYTA T.T



Bye 





~~CAMI

2 komentarze:

  1. Ja czytam, zaglądam prawie codziennie. Jestem ciekawa jak potoczy się historia na nowym blogu.
    Czekam na rozdział.
    Pozdrawiam i weny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <33 To naprawdę miłe ;D

      Miło by było widzieć twoją obecność również na moim nowym blogu. Jeszcze raz dziękuję, za to, że czytasz :) .

      Usuń