Translate

piątek, 27 maja 2016

NIECH TEN POST SKOMENTUJE KAŻDY, KTO CZYTA TEN BLOG, LUB PO PROSTU ROZDZIAŁ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PROSZĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘ TO DLA MNIE BARDZZO WAŻNE!

Cześć!

Piszę, ponieważ mam do was pytanie.
jednak przedtem chciałam powiedzieć, a raczej napisać, że jest mi bardzo przykro i no kurde zawiodłam się.... czy ja pizę tak tragicznie, by nie komentować? Z CAŁEGO SERDUSZKA DZIĘKUJĘ NATALII FOREVER ZA SKOMENTOWANIE OSTATNIEGO ROZDZIAŁU <3 NAWET .NIE WIESZ JAK BARDZO CI ZA TO DZIĘKUJĘ :**

a teraz to pytanie....


-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



Czy nie uważacie, że ten blog jest emm.. przewidywalny i taki... no nudny? zagmatwany?
Bo dzisiaj tak myślałam i zdałam sobie sprawę, że opisuję powtarzające się bardzo często zdarzenia...



Zastanawiam się czy nie założyć nowego bloga, a tego usunąć.. I tak straciłam ponad połowę czytelników... I to mnie smuci..... :'(










Inny blog byłby.. no właśnie.. o czym?
O czym chcielibyście czytać?

* o historii Jelsy, ale innej i starannej napisanej :*
* o historii dziewczyny, ktłóra jest takjakby demonem > nic więcej nie zdradzę! muhahhahahaha!!!<
* o historii zwykłej dzewczyny, która ma depresję i myśli samobójcze > no też mi się podoba ten pomysł :* <
* o historii dziewczyny nad którą czuwa pewna nadprzyrodzona istota > również nic więcej nie zdradzę! muhahhahahaha!!!<

* A MOŻE JESZCZE O CZYMŚ INNYM??????




UPRZEDZAM, ŻE NOWY BLOG BYŁBY TAK JAKBY LEPSZY, BARDZIEJ PRZEMYŚLANY, BO PRZYŁOŻYŁABYM SIĘ DO NIEGO STARANNIEJ, ROZDZIAŁY TEŻ BY BYŁY CZĘŚCIEJ. A I BARDZO CIEKAWY, BO NO JA MAM POMYSŁY I NO, TEN..... NO!  NO I KĄCIK MIŁOSNY PEWNIE BYŁBY W KAŻDYM!!!! jeżeli chcecie oczywiście ;)





Nie chciałabym by mój blog był podobny do innych. Ja mam wyyyyyoooobraaaaźnieeeee , więc o to spokojna głowa ^.^, .....ale o czym byście chcieli czytać?





Nie chciałabym się żegnać z Jelsą, naprawdę, ale czy też czujecie, że ten temat jest już oklepany??? NWM







Śmiało piszcie. A i historia o jelsie była by iinna i bardziej przyłożona :*







WYBÓR NALEŻY DO WAS!!!



CHCIAŁABYM BY CHOCIAŻ TERAZ NAPISAŁ KOMENTARZ KAŻDY, KTO GO CZYTA, PROSZĘ. TO DLA MNIE BARDZO WAŻNE.




A, NO I CZY BYŚCIE CZYTALI GO?



                                                                          ~ wasza Cami :*

3 komentarze:

  1. To trudno powiedzieć... Ten blog bardzo mi się podoba. I zdecydowanie przesadzasz z tym, że jest nudny i piszesz to samo, bo ja to widzę nieco inaczej. Według mnie ten blog jest bardzo ciekawy :). Musisz też wiedzieć, że każdy z pomysłów na bloga jest ciekawy i z chęcią poczytała bym blogi o tej tematyce. Ale to oczywiste, że nid będziesz się zajmować 7 blogami naraz bo to gigantyczny nawał pracy. Więc... Wybór pozostawiam tobie. To co zrobisz napewno będzie słuszna. Na 100% będę to czytać, więc zarezerwuj mi jedno miejsce wśród twoich czytelników.
    Pozdrawiam :*
    ~°Natalii Forever°~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: Przepraszam, że kom jest dopiero teraz, ale w maju i czerwcu miałam i jeszcze mam dużo do załatwienia. Ale lepszy chyba spóźniony kom niż żadny, prawda? :)

      Usuń